Dzisiaj od rana Antyradio robi sobie podśmiechówki z nowego produktu - nowej marki telefonii komórkowej "W rodzinie", firmowanej przez Ojca Rydzyka i media, które stworzył.
Tam gdzie (w jakimś momencie) gromadzi się dużo ludzi, można im sprzedać reklame. Jeśli grupa ludzi jest z czymś stale związana, można im sprzedać gadżety, a marka (nie mylić z siecią) telefonii komórkowej do takich zdecydowanie należy i jest to zdecydowanie nowoczesny gadżet.
Najbardziej mnie rozśmieszyła dzisiejsza wypowiedź Pana Marcina Gruszki (niegdyś rzecznik prasowy NOM/TelEnergo, obecnie rzecznik konkurencyjnej marki Play) z której wynikało, jakoby zadaniem nowego przedsięwzięcia była ewangelizacja a nie zarobek.
Czyżby Pan Marcin dorabiał gdzieś na boku ?
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz