środa, 1 lipca 2009

No to zaczynamy

Nazywam się Tomasz Kruk.

Od dłuższego czasu obserwuję zmieniającą się, polską rzeczywistość i muszę przyznać, że przynajmniej raz w tygodniu przysłowiowy scyzoryk mi, i każdemu zdrowo myślącemu człowiekowi,się w kieszeni otwiera.

Wielce panujący nam urzędnicy prześcigają się w coraz to głupszych (podobno innowacyjnych) pomysłach, które utrudniają zwykłym ludziom życie, a w rzeczywistości mają na celu stworzyć kolejne, ukryte podatki.

Umieszczane przeze mnie do tej pory komentarze na różnych forach gdzieś giną, dlatego postanowiłem utworzyć bloga i od dzisiaj będę je umieszczał przede wszystkim tutaj.

Tak jak ośrodek zdrowia skupia chorych, urząd pracy - bezrobotnych, tak nazwałem swojego bloga zdrowe państwo, pomimo, że czytając go nie jedna osoba odniesie wrażenie, że to państwo jest poprostu chore.

2 komentarze:

  1. noz kurcze...
    takich haraczy jakie placa nalogowcy
    od nikogo innego nie udalo by sie wyrwac


    a ja juz sie przymierzam
    do podwyzki papierosow
    myslisz ze je rzuce
    jezeli zdrozeja?

    OdpowiedzUsuń