sobota, 25 lipca 2009

Jeszcze w kwestii szkodliwego stosunku państwa do własnych obywateli

Wczoraj postulowałem położenie nacisku na monitorowanie zamiast represjonowania rynku używek.Mam świadomość,że ludzie brali,biorą i będą brać i żadne zakazy w tym nie przeszkodzą.

Dzisiaj zgadałem się ze znajomym,który razem ze swoją dziewczyną przez dłuższy czas regularnie zażywał dopalacze.Jego dziewczynie zjechało psyche po odstawieniu tych używek.Problem się zaczął po wejściu w życie nowelizacji ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii,która spowodowała pojawienie się na rynku nowo zaprojektowanych mieszanek ziołowych,które są zwyczajnie nafaszerowane chemią.

objawy zażywania przez dłuższy czas najnowszych dopalaczy

Zaburzenia funkcjonowania organizmu po wypiciu alkoholu,napady gorąca i zimna na przemian,drgawki,zaburzenia postrzegania. Wydaje się również pojawiające się uzależnienie fizyczne,po odstawieniu niektórzy maja nerwice,zaburzenie termoregulacji i krążenia.
Wcześniejsze (czyli zdelegalizowane nowelizacją ustawy) nie powodowały takich efektów,ale (p)osłowie są mądrzejsi,udają że coś robią a tymczasem jedynie działając pod publike pogorszyli sytuacje.

i smutna wizja przyszłości

Za jakiś czas szpitale i poradnie zdrowia psychicznego zapełnią się młodzieżą, która chcąc uniknąć represji ze strony własnego państwa zapłaci za to zdrowiem.Młodzi ludzie zamiast pracować będą się leczyć,zwiększy się ilość rencistów,których reszta społeczeństwa będzie musiała utrzymywać.

6 komentarzy:

  1. Mam częsty kontakt z "mieszankami ziołowymi" tymi sprzed ustawy jak i po. Nie stwierdziłem u siebie takich objawów. To pewnie zależy od osoby i jej kondycji. Po mieszankach sprzed ustawy to fakt czasem się źle czułem, po nowych póki co nic złego się nie dzieje. Zgadzam się w pełni ze smutną wizją.

    Ważne dla polityków jest pewnie to że sami sobie mogą kokainkę wciągać :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym się kłócił jeśli chodzi o brak różnicy. stare mieszanki były OK, a z nowych taki N.O, powoduje na następny dzień złe samopoczucie i megałzawienie oczu. poprostu masakra :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Trącisz tanim populizmem. Można respektować prawo, nie zażywać nic nielegalnego i zdając sobie sprawę z przykrych konsekwencji brania legalnych substytutów też je sobie darować, nie?
    Państwo nie odpowiada za głupotę obywateli.

    OdpowiedzUsuń
  4. powiedz to tym ludziom,którzy tłumnie odwiedzają smartshopy a nie mi

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam po tych wszystkich mieszankach bóle mięśni, więc podziękowałem nie palę ich. Po trawie nie miałem takich problemów. Te mieszanki to syf.

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety masz, rację. Mam dokładnie takie same objawy.

    OdpowiedzUsuń