czwartek, 10 września 2009

Uwolnijcie prezeza ZUS !!!

Media trąbią o aresztowaniu niejakiego Sylwestra R. za rzekome przewały oraz przyjmowanie korzyści majątkowych. Po kilkugodzinnym przesłuchaniu postawiono mu 6 zarzutów, ale jak to zwykle w takiej sytuacji to nie koniec i za Panem Prezesem idą kolejne zatrzymania.

Około roku 2000...

ja miałem przejścia z w/w instytucją. Prowadziłem małą firmę, uczciwie płaciłem składki, ale miałem wypadek który pozbawił mnie zdolności pracy na kilka tygodni, oraz zostałem przekwalifikowany ze zdolnego do służby wojskowej w czasie wojny i pokoju do niezdolny do służby wojskowej w czasie pokoju (zwichnięcia nawykowe).

Kilka tygodni w gipsie

z powodu widzimisię w/w instytucji zostało potraktowane tak, jakbym normalnie pracował i musiałem zapłacić składkę. Nie pomogło oddanie sprawy do sądu, w/w działając w interesie już i tak nadmiernie uprzywilejowanej strony (jaką jest ZUS) nie pomógł mi w tej sprawie.

Takich spraw są tysiące

ludzie chorzy, którzy są traktowani przez lekarzy-orzeczników jako zdrowi, zajmowanie całych, ciężko wypracowanych majątków na rzecz rzekomo nie zapłaconych składek to są zasługi w/w instytucji.

dlatego uważam, że należy uwolnić prezesa a zamknąć/zwolnić pozostałą część w/w instytucji, nie jutro, za tydzień za rok tylko teraz, zaraz, dzisiaj, natychmiast.

fakt że gościu dostał od kogoś telewizor, czy pokrycie dachu nie stanowi nawet promila w ogromnej skali, w jakiej w/w instytucja w zorganizowany sposób ograbia ludzi, którzy budują gospodarkę narodową

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz