niedziela, 6 września 2009

Budynek konstrukcyjnie zagrożony za ćwierć miliona


Ostatnio moją uwagę przykuł budynek w centrum Szczecinka na którym obok siebie wiszą dwie tablice. Budynek konstrukcyjnie zagrożony, oraz nieruchomość na sprzedaż.

A niech się wali

W pierwszym momencie chciałem zwrócić się do zarządcy (którym jest szczecinecka komunalka) żeby mi przekazali w/w budynek za przysłowiową złotówkę a ja bym się nim zaopiekował i powoli wyremontował, ale jak się potem okazało, straszący budynek jest przedmiotem spekulacyjnego obrotu powierzonym mieniem uprawianego przez urzędników, którzy chcą go sprzedać za bagatela ćwierć miliona złotych !!!

U mnie tacy urzędnicy długo by nie popracowali, ale to jest Polska gdzie ruiny wystawia się na sprzedaż za duże pieniądze, więc te dalej stoją i straszą i to w centrach miast.

Powodzenia !!!

2 komentarze:

  1. Ostatnio narzekałeś, że Państwo nauczyło swoich obywateli rozdawnictwa na ich rzecz! a teraz co? chcesz, że coś Ci oddano za złotówkę? Dlaczego? skoro za samą robiorkę można zgarnąć sporą kasę. Oj, coś sam sobie przeczysz, najpierw narzekasz, a później oczekujesz tego samego, ale z korzyścią dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro się wali i zagraża życiu

    OdpowiedzUsuń