wtorek, 19 stycznia 2010

Liczy się pierdolnięcie !!!

Dobra reklama to nie taka,w której produkcje i emisje wydano miliony,ale taka,o której pisze się w mediach,najlepiej w formie skandalu a jeszcze lepiej prokuratorskiego dochodzenia.Bardzo niskie koszty oraz nieprzewidywalność,zwłaszcza w takim państwie jak Polska gdzie politycy oraz służby bardzo zwraca uwagę na populistyczny oddźwięk własnych działań to cechy tego rodzaju promocji.

Dopalacze Palikot Ryanair

To pierwsi z brzegu,którym w doskonały sposób klimat skandalu napędza sprzedaż.Chłopaki z kryjącą się pod marką dopalacze poznańskiej firmy konfekcjoner żalą się,że największą sprzedaż mieli w momencie,kiedy media najgłośniej o tym informowały,policja zajmowała towar z ich magazynów,prowadzono prokuratorskie śledztwa o czym media grzmiały. Obecnie szum przycichł i sprzedaż spadła.

Na początku był filmik na youtube...

Nowy skandal medialny

Tym razem wokół niszowej technoimprezy z wstępem za 10zł.Niby nic,ale na plakatach użyto wizerunku przypominającego Adolfa Hitlera co samo w sobie chyba uruchomiło szum medialny.

Liczy się medialne pierdolnięcie :)

Do imprezy został jeszcze miesiąc a media już grzmią.Dzisiejsze antyradio poinformowało,że na pewnej warszawskiej imprezie,którą reklamują plakaty z wizerunkiem Hitlera służbowo stawi się prokurator i będzie ja obserwował. Sprawą zajęło się również TVN Warszawa.

Ciekawe czy klub pomieści wszystkich chętnych,bo promocja niezła...

1 komentarz:

  1. Ciekawe czy prokurator będzie miał białe rękawiczki :P

    pozdr.V

    OdpowiedzUsuń