czwartek, 21 stycznia 2010

Czarne - tu mieszkam od urodzenia

Znane z jednego z większych więzień w Polsce,które jest zresztą jednym z ważniejszych pracodawców w miasteczku.Leżąca na pograniczu 3 województw miasto i gmina Czarne,poza wspomnianym wcześniej więzieniem nie różni się niczym szczególnym.Szkoła podstawowa,gimnazjum, szkoła średnia,stacja kolejowa,2 osiedla bloków i ponad setka domków.

Przy pomocy mojego bloga będę przedstawiał zdjęcia różnych miejsc,zwykłych miejsc uchwyconych w zwykłych chwilach,które przemijają i którymi nikt lub prawie nikt się nie interesuje.

Moje miasteczko

W którym mieszkam od urodzenia i w którym się wychowałem.Dookoła jest dużo lasów,gdzie miło i przyjemnie można spędzić czas z dala od cywilizacji.

Ulica Kościuszki



Kolejowa


Wodociągi


Centrum miasteczka




A tu mieszkam

3 komentarze:

  1. Przypadkiem tu trafiłem, spodziewałem się że Czarne to dziura na końcu świata, a tu nawet ładnie się prezentuje. Ciekawe że powierzchniowo jest większe od Słupska, licząc ponad 10-krotnie mniej mieszkańców! Co więc się mieści na tej olbrzymiej powierzchni miasteczka? Teren więzienia? lasy? pola?

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie dlatego,że w przypadku Słupska oddzielnie liczy się miasto a osobno gmine,zaś w przypadku Czarnego miasto i gmina to jeden twór

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie nie, Gmina Czarne 234,9 km2, a miasto 46,39 km2, gdy miasto Słupsk jest rozmiaru 43,15 km2

    OdpowiedzUsuń